Vyhľadávať v tomto blogu

štvrtok 29. decembra 2011

Slavkovská kopa 28.- 29.12.2011

foto zdroj: http://www.tatry.nfo.sk/

V utorok ráno za zas, ako inak, na poslednú chvíľu zháňame na malý výjazd niekam hore. Nakoľko podmienky nie sú najlepšie a nechce sa nám mrhať silami, ešte v utorok večer valíme na Zbojníčku aby sme hneď ráno mohli byť pod stenou v plnej sile :)
Tento krát sme si vybrali Slavkovskú kopu. Ja idem s Maťom a neskôr v noci sa k nám pridáva ešte Paťo s Igorom.
V stredu ráno sa moc nezdržujeme a hneď valíme pod stenu. Paťo a Igor si vybrali Puškáša, no tak farbisto, ako to opisovali oni to tu radšej nebudem rozpitvávať :) Ja som mal tú cestu za jednu z tých krajších, no tentoraz im podmienky nepriali a bola to vraj hrúza...
My s Maťom ideme skúsiť Zamkovského komín. Nádherná cestička akurát tie podmienky... Natiahli sme tam síce len 6 dĺžok, no len jedna z nich mala 60 metrov. Ostatné 65 až 75m. Všetko bolo buď rozbité alebo sme sa brodili. Aj časovo nám to vydávalo len tak tak aby sme boli na chate ešte za vidna. Len na zhrnutie. Celkom pekná a seriózna cestička aj keď obtiažnosť II/III sa mi zdala priveľmi slabá...
O druhej poobede zlaňujeme dole žľabom a to už vieme, že to bude fajn.
O tom, že podmienky zaskočili asi viac ľudí sa presviedčame už po zotmení. Vo viacerých stenách bolo vidieť svetlá čeloviek a blúdenie zostupujúcich.
Vo štvrtok trochu zlomení podmienkami a trápením si preto ešte ideme, rekreačne v rámci kondičky, vybehnúť pravý variant žľabu ktorý stihneme za hodinu pätnásť, pobalíme cárachy a pálime domov...

Takže len v skratke:

Kde: Slavkovská kopa
28.12.11 Paťo a Igor: Puškáš III
Ja a Maťo: Zamkovského komín, II/III, 5 hod
29.12.11, Ja, Paťo a Maťo: Žľabom (pravý variant) II, 1:15

Viac foto tu:
https://get.google.com/albumarchive/108304800825024728715/album/AF1QipOVttju3j02PcY2Tv-dgDhyuEfotyJKnEqDyvCP?source=pwa

https://photos.app.goo.gl/CAaz61hE9s54RXe16

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára