Vyhľadávať v tomto blogu

pondelok 5. septembra 2011

Ošarpance, Motyka V a Komík III, 04.09.22011

zdroj: http://www.tatry.nfo.sk/

Dnes sme si vybrali trochu bližší výlet. Teda aspoň sme si to mysleli :)
Les som si tak priebežne listoval v sprievodcovi a oči mi (teda aj nejaké to odporúčanie bolo:) padli na Motyku na Ošarpancoch. Vždy som si myslel, že pán Motyka mal jedny z najlogickeších ciest a tak nám viac nebolo treba.
Prvá dĺžka nesklamala a nádherná. Hladký kútik na rozpor celkom preveril naše triesla a sem tam bolo aj bo-bojím aj keď to tam bolo celkom slušne vyskobované :)
Na štande som radšej ani dlho nepremýšľal (tie skoby vyzerali fakt nie veľmi vábne a rašej pokračujem pár metrov vyššie na vklinený balvan a robíme si vlastný...
Druhá dĺžka ešte krajšia. Trochu odlez od štandu, prelez doprava a tri nádherné previšteky tak okolo 4 UIAA. Joj. Tak toto ja mám normálne od doktora predpísané :)
V tretej pokračujeme po trávnatej rampe, ako bolo v popise, no akosi sa nám nedarí nájť nejakú logickú líniu ďalej hore. Toto sa na motyku moc nepodobá :( Tak sme to po tápaní a hľadaní doliezali ďalej rampou za II/III.
Po nás tam lezie ešte jedna dvojka, no ako tak sledujeme aj ich to ťahalo tak všeliak.
Po malom bufete pod nástupom si ideme ešte trochu dať do poriadku hlavy a dáme si ešte Komarnického komín. Teda myslel som si, že to bude riadne rozbité, no cesta veru prekvapila. Ľahučká cesta ako stvorená pre nás a začiatočníkov :)

Takže v skratke:
Kto: 2x Peter
Kde: Ošarpance
Čo, za koľko a ako dlho:
1.) Motyka, V, 2,5 hod
2.) Komárnického komín, III, 1 hod
Heslo dňa: Asi idem robiť radšej VHT... tak do VII :)

Viac foto tu:
https://get.google.com/albumarchive/108304800825024728715/album/AF1QipM0kOFXBGMVLeU3Pnm3ofn35TVFcs6TswFUbX9U?source=pwa

https://photos.app.goo.gl/DqRaU6h2tGXJTCSJA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára