Vyhľadávať v tomto blogu

piatok 18. júna 2010

12.06.2010 Ostrva







Celý týždeň som rozmýšľal, kam cez víkend. Počasie vyzeralo, že by v sobotu už mohlo aj spŕchnuť , tak voľba tentoraz vyšla na Ostrvu. Nuž a keď už tak blízko, tak skúsiť viac ciest...
Po príchode pod stenu ma však optimizmus prechádza. Vyzerá to akosi ťažšie, ako na obrázku a dokonca ešte aj kľúčový flek v druhej dĺžke nie je v previse (čo by som bol najradšej:) ale v hladkom kútiku.
Keďže bol Matúš po nočnej, šiel prvú dĺžku, nech sa potom vybojím ja. Prvá dĺžka v pohode. Potom prišiel (vraj) 6+kový flek. Skúšal som to, skúšal, no keďže sa mi to nejak nevidelo a nechcel som hodit tigra, radšej sme to hákli. Dĺžka však mala cca 50 metrov a nejak som sa vyhádzal z materialu. Na ďalšom štande som mal len 3 HMSky a dve slučky. Ešte, že nebol o 10 metrov vyššie :)
3. dĺžka vyšla zas Matúšovi a v nej dosť zvláštny, priam mixový, traverz :) Tož vybáli sme sa veru poriadne. No potom nádherná platňa a po nej ešte krajší previštek. To nám vynahradilo všetky trápenia.
V skratke...
Kto: Peter a Matúš
Kedy: 12.06.2010
Kde: Ostrva
Čo: Stredom steny
Za koľko: 5 A1, RP 6+.... my 6 A0
Ako dlho: cca 4 hoďky
S pozdravom

Peter

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára